3 съвета за ефективно отслабване

17.11.2022 13:24:30

3 съвета за ефективно отслабване

Всички знаем, че бързата загуба на килограми с рестриктивни диети е опасна за нас и в дългосрочен план – на практика не работи.

Дори да сме се подложили на много стриктен режим и да сме свалили повече килограми за кратък срок, скоро те ще се завърнат и още повече- може дори да качим над първоначалното тегло.

Още по-неприятно е, когато дори стриктен режим не помага и това се дължи на вече разбъркани хормони и е състояние, което често е причинено именно от стреса и всички рестрикции, на които се  подлагаме.

Затова днес ти споделям три съвета за наистина ефективно сваляне на килограми. А то започва с въвеждане на здравословни навици до живот. Техният ефект ще се види след време, но ти гарантирам, че след 6 месеца ще се радваш, че си започнал и въвел тези три прости стъпки днес.

 

  1. Увеличи зеленчуците в менюто си

Най-полезната група храна, която често подценяваме. Според д-р Бари Сиърс, създател на хранителния режим Зоната, зеленчуците (по-специално тези, които не съдържат скорбяла) съдържат ферментиращи фибри, които са ключови за здравето на стомашно чревния тракт.

За здравословен хранителен режим е важно да приемаме по 5 (ПЕТ) порции зелечуци на ден.

  1. Пий вода и билков чай

Добрата хидратация е от ключово значение за функционирането на нашите органи.

По-конркетно, водата подпомага поддържането на електролитен баланс, подпомага тялото в усвояването на полезните вещества от храната, подкрепя имунната и сърдечно-съдовата система.

Понякога може да ни е трудно да приемем достатъчно количество вода – в този случай на помощ идва една от най-полезните напитки. Избери билкови чайове по свой вкус и изпивай по 1 или 2 на ден. Ако целта е отслабване и прочистване / детокс – заложи на подходяща комбинация от билки, която подкрепя метаболизма, подпомага храносмилането и намалява апетита за сладки и вредни храни.

Можеш да добавиш и свеж резен краставица или лимон към обикновена вода, за да я направиш по-пивка.

Каквото и да избереш, създай си навик винаги да имаш бутилка или чаша около теб, така че пиенето на вода или чай да не е трудно и времеемко.

Важно! Колко вода е достатъчно вода?

Според различни източници, нашето тяло има нужда между 4-13 чаши вода на ден. Нуждидте ни са индивидуални и зависят от килограмите, както и различни заболявания, при които може да е препоръчително ограничение на приетата вода *като заболявания на щитовидната жлеза, проблеми с бъбреците, черния дроб или сърцето, както и при прием на медикаменти, от които се задъра вода.

Можем ли да приемем твърде много вода?

Dosis sola facit venenum!* Основният принцип във фармакологията (*Дозата сама прави отровата от лат.) важи с пълна сила и тук. Прекалено голямо количество вода, прието за кратък период от време (например над 1.5 литра за час, особено ако е по време на интензивна тренировка), може да доведе до т.нар. състояние на водна интоксикация.

  1. Достатъчно сън

По-лесно е да се каже, нали? Самата аз дълго време подценявах тази точка, тъй като си мислех, че спя достатъчно непробудно и имам нужда от по-малко сън. Истината е, че дори при мен продуктивността, положителното мислене и спокойствието се промениха драстично още в първите дни, в който въведох правилото за лягане в 22.30 часа.

Въведи час, който е възможно най-рано (преди 23 часа) и го спазвай ежедневно. Освен осигуряването на качествен сън, нашето тяло и мозък обичат рутината и ще усетиш въздейтвието именно когато спазваш часа на лягане и ставане.

Подкрепи се с приятни ритуали, които да направят лягането и сутрешното събуждане удоволствие- например дифузер с успокояващи масла вечер, любима книга или водене на дневник с благодарности.

Комплект за Сладки сънища е създаден с мисия да те подкрепи в това начинание.


Въведи тези три предложения като част от своята ежедневна рутина, и нямаме  търпение да споделиш резултатите след месец.

Дори да избереш да въведеш само едно или две- по-важно е постоянството, за да изпиташ резултат.

Успех!

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог за здраве, уелнес и ароматерапия

Блог за здраве, уелнес и ароматерапия

3 съвета за ефективно отслабване

3 съвета за ефективно отслабване

Всички знаем, че бързата загуба на килограми с рестриктивни диети е опасна за нас и в дългосрочен план – на практика не работи.Дори да сме се подложили на Всички знаем, че бързата загуба на килограми с рестриктивни диети е опасна за нас и в дългосрочен план – на практика не работи.Дори да сме се подложили на 2022-11-17T13:27:28+02:00 3 съвета за ефективно отслабване

<p class="text-alignjustify">Всички знаем, че бързата загуба на килограми с рестриктивни диети е опасна за нас и в дългосрочен план &ndash; на практика не работи.</p> <p class="text-alignjustify">Дори да сме се подложили на много стриктен режим и да сме свалили повече килограми за кратък срок, скоро те ще се завърнат и още повече- може дори да качим над първоначалното тегло.</p> <p class="text-alignjustify">Още по-неприятно е, когато дори стриктен режим не помага и това се дължи на вече разбъркани хормони и е състояние, което често е причинено именно от стреса и всички рестрикции, на които се&nbsp; подлагаме.</p> <p class="text-alignjustify">Затова днес ти споделям три съвета за наистина ефективно сваляне на килограми. А то започва с въвеждане на здравословни навици до живот. Техният ефект ще се види след време, но ти гарантирам, че след 6 месеца ще се радваш, че си започнал и въвел тези три прости стъпки днес.</p> <p class="text-alignjustify">&nbsp;</p> <ol class="text-alignjustify"> <li> <h2><strong>Увеличи зеленчуците в менюто си</strong></h2> </li> </ol> <p class="text-alignjustify">Най-полезната група храна, която често подценяваме. Според д-р Бари Сиърс, създател на хранителния режим Зоната, зеленчуците (по-специално тези, които не съдържат скорбяла) съдържат ферментиращи фибри, които са ключови за здравето на стомашно чревния тракт.</p> <p class="text-alignjustify">За здравословен хранителен режим е важно да приемаме по 5 (ПЕТ) порции зелечуци на ден.</p> <ol start="2" class="text-alignjustify"> <li> <h2><strong>Пий вода и билков чай</strong></h2> </li> </ol> <p class="text-alignjustify">Добрата хидратация е от ключово значение за функционирането на нашите органи.</p> <p class="text-alignjustify">По-конркетно, водата подпомага поддържането на електролитен баланс, подпомага тялото в усвояването на полезните вещества от храната, подкрепя имунната и сърдечно-съдовата система.</p> <p class="text-alignjustify">Понякога може да ни е трудно да приемем достатъчно количество вода &ndash; в този случай на помощ идва една от най-полезните напитки. Избери билкови чайове по свой вкус и изпивай по 1 или 2 на ден. Ако целта е отслабване и прочистване / детокс &ndash; заложи на <strong><a href="https://givelin.bg/product/activefit-essential-tea" target="_blank" rel="noopener">подходяща комбинация от билки,</a></strong> която подкрепя метаболизма, подпомага храносмилането и намалява апетита за сладки и вредни храни.</p> <p class="text-alignjustify">Можеш да добавиш и свеж резен краставица или лимон към обикновена вода, за да я направиш по-пивка.</p> <p class="text-alignjustify">Каквото и да избереш, създай си навик винаги да имаш <a href="https://givelin.bg/product/stomanena-butilka-s-infuzer-za-chay-love-yourself" target="_blank" rel="noopener"><strong>бутилка</strong> </a>или чаша около теб, така че пиенето на вода или чай да не е трудно и времеемко.</p> <p class="text-alignjustify"><strong><em>Важно! Колко вода е достатъчно вода?</em></strong></p> <p class="text-alignjustify">Според различни източници, нашето тяло има нужда между 4-13 чаши вода на ден. Нуждидте ни са индивидуални и зависят от килограмите, както и различни заболявания, при които може да е препоръчително ограничение на приетата вода *като заболявания на щитовидната жлеза, проблеми с бъбреците, черния дроб или сърцето, както и при прием на медикаменти, от които се задъра вода.</p> <p class="text-alignjustify"><em><strong>Можем ли да приемем твърде много вода?</strong></em></p> <p class="text-alignjustify">Dosis sola facit venenum!* Основният принцип във фармакологията (*Дозата сама прави отровата от лат.) важи с пълна сила и тук. Прекалено голямо количество вода, прието за кратък период от време (например над 1.5 литра за час, особено ако е по време на интензивна тренировка), може да доведе до т.нар. състояние на водна интоксикация.</p> <ol start="3" class="text-alignjustify"> <li> <h2><strong>Достатъчно сън</strong></h2> </li> </ol> <p class="text-alignjustify">По-лесно е да се каже, нали? Самата аз дълго време подценявах тази точка, тъй като си мислех, че спя достатъчно непробудно и имам нужда от по-малко сън. Истината е, че дори при мен продуктивността, положителното мислене и спокойствието се промениха драстично още в първите дни, в който въведох правилото за лягане в 22.30 часа.</p> <p class="text-alignjustify">Въведи час, който е възможно най-рано (преди 23 часа) и го спазвай ежедневно. Освен осигуряването на качествен сън, нашето тяло и мозък обичат рутината и ще усетиш въздейтвието именно когато спазваш часа на лягане и ставане.</p> <p class="text-alignjustify">Подкрепи се с приятни ритуали, които да направят лягането и сутрешното събуждане удоволствие- например дифузер с успокояващи масла вечер, любима книга или водене на дневник с благодарности.</p> <p class="text-alignjustify">Комплект за <a href="https://givelin.bg/product/sladki-sanishta" target="_blank" rel="noopener"><strong>Сладки сънища</strong></a> е създаден с мисия да те подкрепи в това начинание.</p> <hr /> <p class="text-alignjustify">Въведи тези три предложения като част от своята ежедневна рутина, и нямаме &nbsp;търпение да споделиш резултатите след месец.</p> <p class="text-alignjustify">Дори да избереш да въведеш само едно или две- по-важно е постоянството, за да изпиташ резултат.</p> <p class="text-alignjustify">Успех!</p>

Сравнение на продукти